söndag 11 januari 2015

Imorgon börjar ekorrhjulet

Ekorrhjulet alltså. Det berömda. Imorgon börjar det på riktigt.
Jag har fått jobb!

Jaja du behöver inte klappa händerna och hoppa upp och ner ;-) det är en projektanställning till 30 april utan chans till förlängning men jag har en känsla av att det kommer öppna andra dörrar...
Okej, klappa och hoppa litegrann då...
Jag fick den lönen jag ville ha. Och lite till :D

Det är en tjänst som marknadskoordinator, visst låter det vackert? Känner mig lätt titelfixerad...
Ska jobba med kundklubbar, event och utbildningar.

Just nu vet jag inte om jag är nervös eller bara avtrubbad.
Dessutom börjar första arbetsdagen med en affärsresa till Borås och Jönköping så det blir en tidig start på måndagsmorgonen och arbetsveckan. Och ekorrhjulet.

Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar